Levertijden
Alle pakjes worden met BPost verzonden. BPost levert op weekdagen van 8 tot 17uur* (*indicatief).
De levertijd is afhankelijk van het bestelde product.
Niet-gepersonaliseerde artikelen (d.i. artikels zonder tekst/naam/quote + artikels die ik dus zelf niet bedruk en waar u de kleur/bedrukking niet zelf kan kiezen) worden na ontvangst van betaling binnen 1 à 5 werkdagen verzonden. Om uw bestelling met de grootste zorg te kunnen personaliseren hebben gepersonaliseerde artikelen (d.i. artikels die zelf bedrukt worden, dus artikels met tekst of wanneer u tekst/naam/quote kon kiezen om te bedrukken of de kleur van de bedrukking of het lettertype + handgemaakte oorbellen) gewoonlijk iets langer nodig. Gepersonaliseerde artikelen worden na ontvangst van betaling binnen 5 à 10 werkdagen verzonden (uitgezonderd verlofperiodes aangegeven op de welkomstpagina). Tijdens de drukke decembermaand naar aanleiding van de feestdagen kan de levertijd oplopen voor gepersonaliseerde artikelen (ca. 2 à 3 weken). Bestel aub tijdig zodat u alles nog voor de feestdagen ontvangt.
Strikboetiek is NIET verantwoordelijk voor de vertragingen of achterstanden bij post- en koerierbedrijven.
Als uw bestelling bestaat uit een combinatie van niet-gepersonaliseerde en gepersonaliseerde producten zal uw pakket pas verzonden worden als het compleet is, dus dan geldt de verzendtijd van gepersonaliseerde artikels, d.i. 'na 5 à 10 werkdagen'.
Onder 'werkdagen' verstaan we weekdagen (ma t.e.m. vrij), weekend en feestdagen niet meegerekend. Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, worden vanaf de volgende werkdag (op maandag dus, tenzij het een feestdag is) en na ontvangst van betaling verwerkt. U ontvangt dan een verzendbevestiging met track & trace-code wanneer uw bestelling verzonden is.
Afhalen
U kan er ook voor kiezen om uw bestelling af te halen. Dit kan op volgend adres: Wilderstraat 5, 1570 Galmaarden. Wij nemen hiervoor contact met u op wanneer de bestelling klaar is.
Opgelet! Wanneer u de bestelling wilt afhalen, kies dan op het einde van het bestelproces duidelijk voor 'afhalen' om te vermijden dat er automatisch verzendkosten worden bijgerekend. Om administratieve redenen dient u evenwel uw adres nog op te geven. Wij hebben immers een adres nodig om een factuur op te maken.