Verzenden & betalen
Betalen
Al onze prijzen worden uitgedrukt in euro, inclusief btw, exclusief verzendingskosten.
U kan uw bestelling veilig online betalen via Bancontact, Belfius, KBC, Visa, Mastercard, SofortBanking of iDeal. U ontvangt standaard een factuur van uw bestelling via mail.
De website wordt zo goed mogelijk up-to-date gehouden, doch kan het gebeuren dat een artikel onverhoopt niet meer voorradig is. Wij zullen u daarover dan zo snel mogelijk contacteren.
Facturen: Facturen kunnen indien gewenst aangevraagd worden voor bestellingen vanaf €30. Vul uw factuurgegevens (naam bedrijf + btw-nummer) correct in, want de facturen worden automatisch gegenereerd en die gegevens kunnen niet aangepast worden.
Verzenden
BPost verzorgt de verzendingen binnen België. Normaal gezien wordt uw pakje geleverd de dag nadat u van ons een track & trace-code gekregen heeft via mail. Op die manier kan u uw pakje volgen. De postbode brengt het pakje op uw gekozen adres (huisadres, postkantoor, op je werk of elk ander adres in België). Dit kan anders zijn dan uw factuuradres. Geef het juiste afleveradres door op het einde van het bestelproces. Wij leveren niet aan postautomaten.
Tijdens drukke periodes of stakingen van BPost kan het pakje iets langer onderweg zijn of geleverd worden in een dichtsbijzijnd postpunt. Dit is buiten onze wil om. Strikboetiek is NIET verantwoordelijk voor vertragingen of achterstanden bij post- en koerierbedrijven.
Bent u niet thuis op de dag van levering, dan ontvangt u een bericht in uw brievenbus en via mail, waarop staat wanneer u uw pakket kan afhalen in het dichtsbijzijnde postkantoor of postpunt. Haal uw pakket daar tijdig op! Bij niet-afhaling wordt uw pakket geretourneerd door BPost. Vanaf nu gelden de voorwaarden voor retournering. Gepersonaliseerde artikels kunnen niet geretourneerd of terugbetaald worden. (zie algemene voorwaarden)
Omdat wij ook wel aan het milieu denken en de afvalberg samen willen verminderen, recycleren we soms verzenddozen. Dit gebeurt enkel als die verzenddoos nog in goede staat is, zodat uw bestelling er geen hinder van ondervindt.
We pakken onze pakjes zeer zorgvuldig en zo veilig mogelijk in om beschadigingen tijdens het transport te voorkomen.
Verzendkosten België: € 6,95
Verzendkosten Nederland: € 11,95
Bij een bestelling boven 75 euro zijn de verzendkosten in België gratis.
Wilt u iets laten verzenden naar een ander land dan deze, neem dan eerst contact met ons op. Hiervoor gelden andere verzendtarieven.
De verzendkosten worden automatisch aan uw winkelmandje toegevoegd op het einde van het bestelproces.
Afhalen
U kan er ook voor kiezen om uw bestelling af te halen. Dit kan op volgend adres: Wilderstraat 5, 1570 Galmaarden. Wij nemen hiervoor contact met u op wanneer de bestelling klaar is.
Opgelet! Wanneer u de bestelling wilt afhalen, kies bij de tweede stap van het bestelproces duidelijk voor 'afhalen' om te vermijden dat er automatisch verzendkosten worden bijgerekend. U klikt dus eerst op 'Stap 2: gegevens' en daar vinkt u 'afhalen' aan. De verzendkosten worden dan van het totaalbedrag afgetrokken.
Om administratieve redenen dient u evenwel uw adres nog op te geven. Wij hebben immers een adres nodig om een factuur op te maken.
Levertijden
Alle pakjes worden met BPost verzonden. BPost levert op weekdagen van 8 tot 17uur* (*indicatief).
De levertijd is afhankelijk van het bestelde product.
Niet-gepersonaliseerde artikelen worden na ontvangst van betaling binnen 1 à 3 werkdagen verzonden. Om uw bestelling met de grootste zorg te kunnen personaliseren hebben gepersonaliseerde bestellingen gewoonlijk iets langer nodig. Gepersonaliseerde artikelen worden na ontvangst van betaling binnen 5 à 10 werkdagen verzonden.
Onder 'werkdagen' verstaan we weekdagen (ma t.e.m. vrij), weekend en feestdagen niet meegerekend. Bestellingen die in het weekend geplaatst worden, worden de volgende werkdag (op maandag dus, tenzij het een feestdag is) en na ontvangst van betaling verwerkt. U ontvangt dan een verzendbevestiging met track & trace-code wanneer uw bestelling verzonden is.
Tijdens drukke periodes of stakingen van BPost kan het pakje iets langer onderweg zijn. Dit is buiten onze wil om. Strikboetiek is NIET verantwoordelijk voor vertragingen of achterstanden bij post- en koerierbedrijven.